Ons verhaal

Wist je dat de sterk verzadigde snackindustrie ons dik en ongezond maakt met onnodige ingrediënten die je alleen maar meer en meer laten eten? Mensen verdienen beter en moeten dit weten.

Daarom verkennen we voortdurend nieuwe mogelijkheden om better bites te ontwikkelen met een geweldige smaak en textuur, terwijl we verzadigde vetten, suiker en zout in toom houden. Zo kun je uiteindelijk al je ongezonde favoriete snacks swappen voor ongelooflijk lekkere, better bites.

Because bites are better. Om te ontspannen, op te laden en jezelf te verwennen.

Stop Snacking. Start Biting. Met BitesweLove.

Hoe het begon

Wat in 2015 begon als een online abonnement is uitgegroeid naar een internationaal merk van gezonde snacks met meer dan 1.800 verkooppunten in retail en meer dan 2.000 verkooplocaties in foodservice.

Jaarlijks maken we meer dan 7.5 miljoen snackmomenten gezonder. Met een uitgebreid assortiment van hartige en zoete snacks op basis van noten, bonen, linzen en gedroogd fruit kun je onze bites vinden in de supermarkt, het tankstation, in de kantine op school of werk en zelfs in hotels.

Onze basis is te vinden in Nederland, maar je vindt onze snacks inmiddels ook in Duitsland, Belgie, Engeland en zelfs in Cyprus, Griekenland, Polen en Dubai. De wereld ligt aan onze voeten!

Met achtergronden in de supermarkt- retail en scheepvaartfinanciering, kunnen Marleen en Liesbeth niet meer van elkaar verschillen. Maar wat ze wel delen, is een enorme passie voor eten en alles wat lekker is. Marleen begon haar werkende leven als categorymanager voor het chips- en tussendoortjesschap (surprise, surprise) bij een grote supermarktketen waar ze ontdekte dat de snack wereld wel wat opschudding kon gebruiken.

And then they met...

Samengebracht door de liefde voor ‘good food’ en gezonde, lekkere snacks, besloten ze BitesWeLove op te richten om te bewijzen aan de wereld dat “snacken” en “gezond” hand in hand kunnen gaan, zodat je nooit meer hoeft te kiezen.

Blijf op de hoogte van onze plannen en ambities en volg de rollercoaster van het opzetten van een food-merk.

We're proud B Corp!

Dit betekent dat we voldoen aan hoge normen op het gebied van sociale en milieueffecten. Ons doel is om ons bedrijf in te zetten “as a force for good”. We maken deel uit van een groep van meer dan 4.000 mede B Corps – zoals Tony’s Chocolonely, Innocent & Dopper. B Corp, baby!